Duvar saati


Kurdele nakışıyla süslenmiş çok güzel bir duvar saati.
Not: Bu saati kendim yapmadım netten bulmuştum çok hoşuma gittiği için yayımladım.Ama nasıl yapıldığını biliyorum ;) sırasıyla anlatayım...
  1. Önce etamin kumaştan saatinizin büyüklüğüne göre ebatlarını belirliyorsunuz. 
  2. Sonra kenarlarına kumaşınızın zıt renginden yada istediğiniz bir renkten ip geçerek çerçeve yapıyorsunuz.
  3. Bazı rakamları etamin işiyle işleyin (3-6-9-12) ve diğer rakamların yerine kurdele nakışından meyva ve yapraklar ( yada istediğiniz çiçekleri) işleyin.
  4. Kumaşı saatinizin ölçülerine göre kestiğiniz kalın maket kartonuna gerip hazırlayın.Ortasına delik açmayı unutmayın mekanizmayı ordan arkasına takıyoruz.
  5. Saatin mekanizmasını bir saatçiden alıp  hazırladığınız saatinize takın.
  6. İyi günlerde kullanın saat hazır :)

Yorumlar